To top
8 gru

La Metamorphose

Współczesny świat jest pełen wyzwań… Dziś już wiemy doskonale, jaką markę chcemy stworzyć: taką, której potrzebuje świat z wartościami, zasadami etyką i pięknem. Kolekcja zainspirowana jest poszukiwaniem harmonii. Pierwsze modele, oparte o kolorystykę czerni, odnoszą się do życia tu i teraz, do tego, co nam przynosi, walki, jaką toczymy na co dzień. Kolejne: delikatne prześwity bieli w czarno-białych modelach, to nasze ścieżki, próby poszukiwania… W następnym etapie pojawiają się delikatne barwy, które są odbiciem nas samych – tych prawdziwych, z pięknem, jakie jest w każdym z nas. Dlatego mottem naszej najnowszej kolekcji jest: „Marka, jakiej potrzebuje świat – stwórz na nowo siebie”. Obudź swoją muzę i pozwól, by wszechświat cię wspierał w tej podroży do siebie…

Jest to tylko wstęp do całego artykułu. Chcesz dowiedzieć się więcej - kup magazyn

 

The modern world is full of challenges. Today, we already know exactly what kind of brand we want to create – one that the world needs, with values, principles, ethics, and beauty. The collection is inspired by the search for harmony. The first models, based on a colour palette of black, refer to life in the here and now, to what it brings us, and the daily struggles we face. The next models, which feature delicate white translucencies in black-and-white tones, represent our paths, our attempts to search. Next, gentle hues appear, reflecting who we truly are – the authentic versions of ourselves, with the beauty that lies within each of us. Therefore, the motto of our latest collection is: „The brand the world needs – reinvent yourself.” Awaken your muse and allow the universe to support you on this journey within.